لیزرشو-لوگو پروژکتور

لیزرشو-لوگو پروژکتور

علم و تکنولوژی را به رقص نور زیبا کنید.

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 12
  • بازدید دیروز : 65
  • بازدید کل : 405133

ادامه دادن رابطه تنها به این دلایل، اشتباه است!


ادامه دادن رابطه تنها به این دلایل، اشتباه است!

ادامه دادن رابطه تنها به این دلایل، اشتباه است!

 



نحوه برقراری رابطه عاطفی

تمام شدن یک رابطه عاطفی، درست مانند شروع شدن آن، پیچیده است‎

 

تمام شدن یک رابطه عاطفی، درست مانند شروع شدن آن، پیچیده است، اما شما نباید آن را بیش از حد بزرگ و پیچیده کنید. اگر رابطه ای که در آن به سر می برید رابطه ای ناسالم است، بهتر است که از ادامه آن خودداری کنید.

 

اما چطور می توان به این نتیجه رسید که فردی برای شما مناسب است یا خیر؟ از آنجا که تصمیم گیری در این زمینه ساده نیست، ما در اینجا به شما کمک می کنیم تا بهترین تصمیم را بگیرید.

 

اکثر ما به دلایلی که در اینجا برایتان آورده ایم، به رابطه عاطفی خود ادامه می دهیم، اما اگر عاقلانه عمل کنیم، می فهمیم که این دلایل به هیچ وجه دلایل عاقلانه ای برای ادامه رابطه نمی باشد.

 

او پولدار است

برخی ها به دلیل وضعیت خوب مالی طرف مقابل شان وارد رابطه می شوند، خب مسلما اتمام این رابطه به معنی تمام شدن ساپورت مالی است که اصلا هم خوشایند نمی باشد.

 

جدا شدن در این شرایط به معنی استقلال و تلاش برای به دست آوردن پول است. اما هیچ کدام از اینها دلیل خوبی برای ادامه رابطه ای که جز پول، هیچ فایده دیگری برای شما ندارد، نیست.

 

شما باید برای خود و شادی زندگی تان ارزش قائل شوید و مطمئن باشید به محض این که برای تامین زندگی مالی روی پاهای خودتان بایستید، منبع مالی دیگری پیدا خواهید کرد.

 

بهتر از او پیدا نمی شود

تا زمانی که در رابطه عاطفی هستید، طبیعی است که فکر کنید فردی بهتر از شریک فعلی زندگی تان برای شما پیدا نمی شود اما اگر از بیرون این رابطه و از زاویه دید دیگری به این قضیه نگاه کنید، نظرتان تغییر خواهد کرد.

 

این حقیقت را از یاد نبرید که همیشه پس از هر شکستی، یک پیروزی است و در واقع شما از رابطه قبلی خود تجربه هایی به دست آورده اید که برای رابطه آینده تان نیز مفید خواهد بود. به این فکر کنید که آیا ماندن در یک رابطه ناسالم را به تنهایی تان ترجیح می دهید؟ واقعیت این است که شما در این نوع رابطه احساس تنهایی بیشتری، در مقایسه با زمان تنهایی تان، می کنید.

 

پس بهتر است با این فکر که فردی بهتر از او برایتان پیدا نمی شود، خودتان را گول نزنید و تن به این رابطه ندهید. زندگی پر از سورپرایز، پر از آدم های گوناگون می باشد و این بدین معنی است که آن بیرون هنوز هم آدمهایی هستند که دوست دارند در کنار شما یک رابطه عاطفی سالم را آغاز کنند.

 

از تنهایی می ترسم

این که از تنهایی خود بر نمی آیید، اصلا دلیل خوبی برای ادامه رابطه ای که مدام آزارتان می دهد، نیست. این رابطه تنها به مشکلات شما دامن می زند، مشکلاتی که در تنهایی خود نخواهید داشت.

 

شما باید واقعیت زندگی تان را بپذیرید و با آن کنار بیایید. نگران بودن از این که در آینده جه اتفاقی برایتان خواهد افتاد، تنها شما را وادار به کارهایی که به صلاح تان نیست، می کند. طبیعی است که بخواهید برای برطرف کردن برخی از نیازهایتان به دیگری تکیه کنید، اما وقتی نیازهایتان برطرف نمی شود، جدا شدن بهترین انتخاب است.

 

خانواده ام دوستش دارند

نترسید از این که به خانواده یا دوستان تان بگویید که می خواهید از شریک زندگی تان جدا شوید. شاید دوستان تان به شما بگویند که او واقعا خوش تیپ است اما آنها چیزی در مورد اخلاقیات او نمی دانند. مادر شما ممکن است تنها به این که او خانواده محترمی دارد، اهمیت دهد اما آیا در مورد آنچه او در خلوت به شما می گوید هم آگاه است؟

 

شاید اطرافیان تان شریک زندگی تان را قبول و او را دوست داشته باشند اما آنها جای شما نیستند و نمی توانند به درستی در مورد زندگی و طرف مقابل تان قضاوت کنند، در واقع آنها با نظرات خود شما را گیج تر می کنند. به همین دلیل بهتر است نظر خود را در اولویت قرار دهید و تنها به دلیل این که دیگران او را دوست دارند، به رابطه ای که خود از آن لذت نمی برید، تن ندهید.

 

من به سختی عاشق می شوم

اگر شما تصور می کنید که به سختی عاشق می شوید، باید بگوییم که اصلا اینگونه نیست. تا زمانی که شما در رابطه باشید، نمی توانید به شخص دیگری فکر کنید اما همین که از رابطه ای بیرون می آیید، همه چیز تغییر می کند.

 

فردی که شما را با حرف ها و کارهای خود آزار می دهد، فرد ایده آلی برای شما نیست، حتی اگر فکر کنید که عاشق او شده اید. شما به هیچ عنوان نمی توانید به همچین فردی اعتماد کنید و تا زمانی که اعتماد نباشد، رابطه مفهومی نخواهد داشت.

 

در این شرایط است بهتر است کمی در تنهایی به خودتان زمان دهید و ببینید که آیا واقعا درست فکر می کردید یا نه. تنها زمانی که از رابطه عاطفی تان بیرون بیایید، می توانید به درستی در مورد آن تصمیم بگیرید، پس این فرصت را به خوتان بدهید. به خودتان و جذابیت تان ایمان داشته باشید و مطمئن باشید که افراد بی شماری را به سمت خود جذب خواهید کرد، تنها اگر بخواهید.

 

قطع رابطه عاطفی

اگر در رابطه ای ناسالم به سر می برید بهتر است که از ادامه آن خودداری کنید‎

 

دوستش دارم

علی رغم تمام احساس شما به طرف مقابل تان، گاهی دوست داشتن دلیل خوبی برای شروع و ادامه یک رابطه نیست. شما دوست صمیمی، حیوانات یا حتی استادتان را دوست دارید، اما آیا این دلیل برای زندگی با آنها کافی است؟

 

درست است که دوست داشتن مهمترین اصل هر رابطه عاطفی است اما این به تنهایی نمی تواند یک رابطه را زنده نگه دارد. علاوه بر علاقه دو طرفه، احترام به نظرات هم نیز اهمیت زیادی دارد، حتی اگر باهم تفاهم نداشته باشید.

 

او عذر خواهی کرده است

تنها به این دلیل که طرف مقابل تان برای رفتار بد خود عذر خواهی کرده است، مستحق بخشش شما نمی باشد. «ببخشید، من زندگی تو را نابود کرده ام» دلیل خوبی برای ادامه رابطه نیست زیرا احتمال این که بار دیگر رفتارهای بد خود را تکرار کند، زیاد است.

 

درست است که هیچ کس کامل نیست اما شما باید به نوع اشتباهی که او مرتکب شده و تعدد آن توجه کنید. اگر شریک زندگی تان مدام شما را بابت موضوعی ناراحت می کند، این فرد لیاقت ادامه رابطه با شما را ندارد، حتی اگر هر بار از شما معذرت خواهی کند. تاثیری که اعمال دیگران بر ما می گذارند، از تاثیر کلماتی که به زبان می آورند، بیشتر است. پس خودتان را با کلمات گول نزنید و زندگی تان را بر اساس یک مشت حرف پوچ نابود نکنید.

 

از تغییرات می ترسم

تنها شما نیستید که از تغییرات هراسانید، بر هم زدن نظم زندگی برای اکثر آدمها سخت است. اما زمانی که شرایط زندگی مطلوب شما نیست، بهتر است هر چه زودتر آن را تغییر دهید، حتی اگر برایتان سخت باشد. رابطه عاطفی می تواند زندگی هر فردی را از این رو به آن رو کند اما این بدان معنی نیست که شما هم باید تا آخر عمر به آن تن دهید.

 

این که هر دوشنبه تلویزیون برنامه مورد علاقه تان را نشان می دهد، دلیل بر این نیست که شما هم حتی باید هر دوشنبه خانه بمانید و آن را تماشا کنید. زندگی خود را برای رابطه ای که مدام ناراحتی و دلخوری به همراه دارد، تباه نکنید. تغییرات می تواند اتفاقات خوب دیگری را برایتان رقم بزند.

 

زمان زیادی را با هم گذرانده ایم

به هیچ وجه در رابطه ای که آزارتان می دهد نمانید، تنها به این دلیل که شما زمان زیادی را با هم گذرانده اید. فرقی نمی کند یک سال، دو سال یا پنج سال در کنار هم بوده اید، به محض این که احساس کردید این رابطه دیگر خوشحال تان نمی کند، آن را بهم بزنید. شما آزادید تا برای زندگی خود تصمیم درست را بگیرید پس تنها به خاطر طول رابطه تان، باقی زندگی تان را تباه نکنید. شما هیچوقت برای پیدا کردن عشق زندگی پیر نیستید.

 

امیدوارید که او تغییر کند

گاهی وقت ها آدمها تغییر می کنند اما این موضوع همیشه و در مورد تمام آدمها درست نیست. شما نباید تمام زندگی تان را تنها به امید روزی که شاید شریک زندگی تان تغییر کند، هدر دهید. به جای تلاش برای تغییری که احتمالش کم است، بهتر است به دنبال فرد دیگری که ویژگی های مورد نظر شما را دارد باشید.

 

اگر می بینید که شریک زندگی تان برای بهتر شدن رابطه تلاش می کند، آن موضوع دیگری است که ارزش ادامه دادن رابطه را دارد اما در غیر این صورت، بستن چمدان خاطرات بهترین گزینه است. اگر برای او ارزش داشته باشید، مطمئنا رفتار بدش را تغییر خواهید داد، در غیر این صورت به شما ثابت می شود که فرد ایده آلی برای شما نیست و نخواهد بود.

 

با خانواده و دوستان او رابطه خوبی دارم

جدا شدن از فردی که با او رابطه دارید زمانی سخت تر می شود که با خانواده و دوستان نیز در ارتباط باشید و بالاتر از آن رابطه خوبی میان تان برقرار باشد. به عنوان مثال پدر او شما را دوست دارد یا خواهرش یکی از دوستان صمیمی شماست.

 

درست است که شما دوست ندارید آنها را ناراحت کنید اما آیا ناراحتی آنها مهمتر از ناراحتی شما است؟ هر چه بیشتر در یک رابطه بمانید، تمام کردن آن نیز برایتان سخت تر خواهد شد. پس تنها به این دلیل که با اطرافیان شریک زندگی تان رابطه خوبی دارید، از جدا شدن خود کوتاه نیایید، احتمال این که درگیری های شما به خانواده و دوستان او نیز سرایت کنند، زیاد است.

 

او وفادار است

اگر چه وفاداری یکی از مهمترین خصوصیات افراد در هر رابطه ای است اما ویژگی نادری نیست که شما تنها به این دلیل به رابطه خود ادامه دهید. افراد وفادار زیاد وجود دارند که شما می توانید به آنها اعتماد کنید پس اگر شریک زندگی تان خصوصیات اخلاقی خوبی جز وفاداری ندارد، بهتر است که او را رها کنید.

 

  انتشار : ۲ خرداد ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 202

برچسب های مهم

كسب درآمد اينترنتي روزانه حداقل100هزار تومان تضميني

كسب درآمد اينترنتي روزانه حداقل100هزار تومان تضميني

⚡ این پکیج دربهمن سال 1402 آپدیت شد⚡ ✨ با پول یک چیپس و پفک صاحب کسب و کار پردرآمد شوید✨ فقط تا مدت محدود سلام دوست خوبم اگه از زندگي و كارت رضايت نداري.. اگه از وضعيت روحي و بي پولي خسته شدي.. اگه احساس ميكني هميشه تو تمامي كارها بازنده اي و اعتماد به نفس پاييني ... ...

پکیج حرفه ای کسب درآمد میلیونی ( تضمینی و تست شده)

پکیج حرفه ای کسب درآمد میلیونی ( تضمینی و تست شده)

بسم الله الرحمن الرحیم ✓آپـدیـت جـدیـد فروردین مـاه ۱۴۰۳✓  **کسب درآمد از اینترنت روزانه تا ۲/۰۰۰/۰۰۰ میلیون تومان تضمینی و تست شده** ☆☆آموزش صفر تا صد کسب درآمد اینترنتی بالای ۵۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیون تومان ماهانه، پشتیبانی ۲۴ ساعته ۷ روز هفته، ۱۰۰%حلال شرعی، کاملاً واقعی و ... ...

راهنمای پین اوت صفحه آمپر و قطعات الکترونیکی و انزکتوری خودرو

راهنمای پین اوت صفحه آمپر و قطعات الکترونیکی و انزکتوری خودرو

یکی از مراحل عیب یابی و رفع عیب سیستم های الکتریکی و الکترونیکی خودرو، شناخت محل دقیق پایه ها و تست سیم و یا قطعه مربوطه می باشد بدین منظور تعمیرکاران از کتابچه ها و نقشه های متعددی استفاده می کنند در اختیار داشتن چنین نقشه هایی نیازمند صرف هزینه و مطالعه کتابهای تعمیراتی ... ...

نمونه سوالات کارشناس امور زمین با پاسخنامه

نمونه سوالات کارشناس امور زمین با پاسخنامه

دانلود نمونه سوالات کارشناس امور زمین با پاسخنامه قانون جلوگیری از خرد شدن اراضی کشاورزی و باغی به همراه جزوه + خلاصه نکات قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی به همراه جزوه + خلاصه نکات قانون ضوابط واگذاری اراضی ملی و دولتی به همراه جزوه + خلاصه نکات به همراه نکات مهم و ... ...

دانلود طرح لایه باز اعلامیه ترحیم (11) (دانش یاران)

دانلود طرح لایه باز اعلامیه ترحیم (11) (دانش یاران)

دانلود طرح لایه باز اعلامیه ترحیم (11)   دانلود طرح لایه باز اعلامیه ترحیم لطفا جهت دانلود فایل عملیات خرید را انجام دهید توجه داشته باشید بعد از اتمام خرید فایل در دو نسخه قابل دانلود می باشد 1- دانلود فایل از لینک 2 - دانلود فایل ازایمیل وارد شده توسط شما در صورت به ... ...

دانلود کتاب صوتی اندازگیری سنجش و ارزشیابی آموزشی دکتر سیف

دانلود کتاب صوتی اندازگیری سنجش و ارزشیابی آموزشی دکتر سیف

دانلود کتاب صوتی اندازگیری سنجش و ارزشیابی آموزشی دکتر سیف با فرمتmp3  کتاب اندازه گیری سنجش و ارزشیابی آموزشی از دکتر علی اکبر سیف یکی از کتاب هایی است که شما را با مفاهیم و اصطلاحات مهم حوزه های سنجش اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی آشنا می کند .دانشجویان و اساتید و ... ...

دانلود "کتاب صدای خود را آزاد کنید"pdf+فایلهای تمرینی

دانلود "کتاب صدای خود را آزاد کنید"pdf+فایلهای تمرینی

دانلود کتاب"صدای خود را آزاد کنید" نوشته : راجر لاو pdf+فایلهای صوتی تمرینی همراه کتاب با یادگیری تکنیکهای ساده راجر لاو هر کسی می تواند صاحب صدایی قوی برای صحبت کردن و صوتی زیبا برای خواندن شود. او با نظریه انقلابی و ارائه مفهوم صدای میانی،شما را به دنیای جدیدی از ... ...

دانلود  نمونه سوالات تستی مهارتهای هفتگانه icdl

دانلود نمونه سوالات تستی مهارتهای هفتگانه icdl

دانلود pdf رایگان نمونه سوالات icdl با جواب، برای داوطلبانی که به دنبال آمادگی برای آزمون icdl هستند، بسیار مفید است. این فایلها حاوی بیش از 1500 سوال در موضوعات مختلفی از جمله کار با ویندوز، صفحه‌آرایی، اکسل، اکسس و… است که به صورت کاملاً رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد. ... ...

نرم افزار اندروید دیکشنری آلمانی به آلمانی لانگنشایت برای خارجی زبان ها ( Langenscheidt Großwörterbuch Deutsch als Fremdsprache )

نرم افزار اندروید دیکشنری آلمانی به آلمانی لانگنشایت برای خارجی زبان ها ( Langenscheidt Großwörterbuch Deutsch als Fremdsprache )

Langenscheidt Großwörterbuch Deutsch als Fremdsprache   اگر با زبان آلمانی سرو کار دارید و تحقیق کرده باشید، حتما اسم موسسه Langenscheidt را شنیده اید. این دیکشنری که تقریبا تمام دبیران زبان آلمانی به بی نظیر بودن این دیکشنری هم عقیده هستند، دارای یکی از گسترده ترین دایره ... ...

دانلود کتاب صوتی ترک آسان سیگار

دانلود کتاب صوتی ترک آسان سیگار

عنوان کتاب: ترک آسان سیگار نویسنده: آلن کار مترجم: کاوس نویدان گوینده: علی همت مومیوند فرمت فایل ها: mp3 تعداد فایل ها: 17 حجم کل فایل ها: 100 مگابایت مدت زمان پخش: 9ساعت و 3 دقیقه زبان: فارسی توضیحات: کتاب صوتی ترک آسان سیگار نوشته‌ی آلن کار، پرفروش‌ترین ... ...

دانلود کتاب صوتی کلیدر (مجموعه کامل)

دانلود کتاب صوتی کلیدر (مجموعه کامل)

عنوان کتاب: کلیدر (مجموعه کامل جلد 1 تا 10) نویسنده: محمود دولت آبادی گوینده: فیروزه غفوری پور فرمت فایل ها: mp3 تعداد فایل ها: 10 جلد کامل حجم کل فایل ها: 1560 مگابایت زبان: فارسی توضیحات: کتاب «کلیدر» نوشته محمود دولت آبادی است. کلیدرمشهورترین و بلندترین رمان ... ...

پکیج آموزش فعالسازی انرژی درون و پرورش نیروهای درون

پکیج آموزش فعالسازی انرژی درون و پرورش نیروهای درون

پکیج آموزش فعالسازی انرژی درون که به شما فعال کردن چاکرا ، کندالینی ، انرژی درمانی ، قدرت پرانا و خیلی آموزش های فوق العاده دیگر که در ادامه معرفی خواهند شد آموزش داده خواهد شد. شما با دو کتاب "انرژی درون" با 500 صفحه و "پرورش نیروهای درون" با 150 صفحه می باشند آشنا خواهید ... ...

جامع ترین پکیج مخ زنی و جذب دختر

جامع ترین پکیج مخ زنی و جذب دختر

راه های مخ زنی دخترها   این دفعه با یک سری مطالب نو اومدم خدمتتون و قبل از هر چیز باید بگم که این مطلب هیچ ربطی به خانمها نداره لطفا حتی سعی نکنن یه کمش هم بخونن چون در پایان من جلوی دستتون نیستم که دمپایی به طرفم پرتاب کنید(کار دیگه از دستتون بر نمی یاد) برای همین ... ...

پکیج صداسازی متود CVT

پکیج صداسازی متود CVT

پکیج زبان اصلی متود صداسازی CVT: شامل کتاب 274صفحه ای به زبان انگلیسی + کتاب خانه صوتی (شامل 421 فایل صوتی برای مردان و 416 فایل صوتی برای زنان) + کتاب فارسی ترجمه شده (فقط دو فصل اول که پایه ای ترین مفاهیم این متود را تشکیل می دهند ترجمه شده است .)Complete Vocal ... ...

دریافت فایل : پکیج صداسازی متود CVT
فایل دروس تئوری و عملی کلاس مربیگری درجه C فوتبال آسیا

فایل دروس تئوری و عملی کلاس مربیگری درجه C فوتبال آسیا

دوره مربیگری c آسیا نخستین مدرک معتبری است که در AFC دارای اعتبار ویژه ای است و از نگاه این فدراسیون فردی به عنوان مربی شناخته میشود که مدرک این دوره مربیگری را اخذ کرده باشد .این دوره ،‌ توسط مدرسین تایید شده از این نهاد و طی آموزش دو هفته ای برگزار میشود و شرکت کنندگان در ... ...

دانلود pdfکتاب اسرار نشانه ها ( کاملترین کتاب الکترونیکی مرجع رمز گشایی علائم و نشانه ها ۱۶۲ صفحه رنگی pdf به زبان فارسی)

دانلود pdfکتاب اسرار نشانه ها ( کاملترین کتاب الکترونیکی مرجع رمز گشایی علائم و نشانه ها ۱۶۲ صفحه رنگی pdf به زبان فارسی)

کتاب  اسرار نشانه ها فهرست مطالب از نظر حقوقی دفینه چیست ؟ قبل از هر چیزی نشانه های دفینه را بشناسیم نشانه های دفینه چگونه رمز گشایی میشوند معانی آثار و علائم دفینه : درخت – بت خانواده – شیر – کوزه های خالی -اسب و اسب سوار – جای پا شکل چارق یا کفش – نماد دنده و ... ...

آموزش تصویری روش پژوهش گراندد تئوری(سریع-ساده و کاربردی)

آموزش تصویری روش پژوهش گراندد تئوری(سریع-ساده و کاربردی)

گراندد تئوری (نظریه زمینه ای) روشی است که برای اولین بار در سال 1967 توسط دو محقق به نام گلیزر و اشتراوس مطرح شده است. این روش منجر به ایجاد شکل معروفی از تحقیق و بررسی در حوزه های آموزش و پژوهش سلامت شده است. در این روش تاکید بر روی نسلی از نظریه مبتنی بر داده است . به ... ...

آموزش تصویری روش پژوهش پدیدارشناسی(ساده و کاربردی)

آموزش تصویری روش پژوهش پدیدارشناسی(ساده و کاربردی)

روش تحقیق پدیدارشناسی Phenomenology  هدف پژوهشگر از اجرای طرح تحقیق پدیدارشناسی آن است که معنی یک پدیده یا مفهوم مورد مطالعه را از نظر یک گروه افراد بررسی کند این روش جز روش های کیفی پژوهش بوده که به بررسی تجارب زیسته افراد در مورد یک پدیده خاص می پردازد لذا در این دوره ... ...

دانلود نقشه اجرایی پل عابر پیاده ( مورد تایید سازمان راهداری) - اجرا شده در اکثر نقاط کشور

دانلود نقشه اجرایی پل عابر پیاده ( مورد تایید سازمان راهداری) - اجرا شده در اکثر نقاط کشور

*** دانلود نقشه های اجرایی سازه پل هوایی عابر پیاده به همراه جزئیات پل هوایی عابر پیاده در قالب یک فایل اتوکد قابل ارائه به سازمان مسکن و شهرسازی، سازمان راه داری و نظام مهندسی ***   در این مجموعه برای شما دتایل کم نظیر و ارزشمندی از نقشه های اجرایی سازه مربوط به پل ... ...

دانلود جزوه بیوشیمی بالینی (منابع علوم پایه)

دانلود جزوه بیوشیمی بالینی (منابع علوم پایه)

عنوان جزوه: بیوشیمی بالینی  (منابع علوم پایه) تعداد صفحات:109 فرمت جزوه:PDF توضیحات بیشتر در مورد جزوه : دانلود جزوه بیوشیمی بالینی که مربوط به دروس علوم پایه پزشکی می باشد. این جزوه در 109 صفحه آماده شده است و کیفیت بسیار بالایی دارد. لازم به ذکر است این جزوه اسکن ... ...

کتاب آموزش زبان آلمانی A-Grammatik به همراه پاسخ نامه و فایل های صوتی کتاب

کتاب آموزش زبان آلمانی A-Grammatik به همراه پاسخ نامه و فایل های صوتی کتاب

کتاب آموزش زبان آلمانی A-Grammatik به همراه پاسخ نامه و فایل های صوتی کتاب   کتاب آموزش زبان آلمانی A-Grammatik به همراه پاسخ نامه و فایل های صوتی کتاب ناشر کتاب: (Schubert Verlag (2010 فایل PDF کتاب به زبان آلمانی و در 187 صفحه است. فایل PDF با بهترین کیفیت و با ... ...

دتایل اجرایی ژاکت فلزی - ژاکت فولادی (مقاوم سازی ستون بتنی) اتوکد dwg

دتایل اجرایی ژاکت فلزی - ژاکت فولادی (مقاوم سازی ستون بتنی) اتوکد dwg

در اینجا جزئیات اجرایی کمیاب از نحوه اجرا و نقشه های مقاوم سازی ستون بتنی با ژاکت فولادی را می توانید دانلود کنید... نقشه های دانلودی در فرمت فایل اتوکد dwg و قابل ویرایش هستند... شامل : دانلود دتایل اجرایی مقاوم سازی ستون بتنی با ژاکت فلزی نحوه اتصال بولت ها به ستون ... ...

کتاب معلم Nuevo prisma libro de profesor (A2)

کتاب معلم Nuevo prisma libro de profesor (A2)

دانلود کتاب معلم نوو پریسما آ2   فایل به صورت pdf با کیفیت خوب و برای راحتی در تدریس یا آموزش کتاب نوو پریسما A2  می باشد. کتاب Nuevo Prisma A2 با ساختار جدید بر اساس متد قبلی این مجموعه جهت فراگیری زبان اسپانیایی ویژه بزرگسالان توسط انتشارات Editorial Edinumen به چاپ ... ...

محاسبه وزن الکترود نسبت به سایز و ضخامت لوله

محاسبه وزن الکترود نسبت به سایز و ضخامت لوله

به نام خدا سلام این یک فایل اکسل میباشد که محاسبه وزن الکترود و وزن فیلر نسبت به سایز و ضخامت لوله را محاسبه میکند ، و بسیار دقیق میباشد و  چندین بار امتحان شده ، روش کار بسیار ساده هستش سایز لوله رو انتخاب کرده و بعد ضخامت لوله و یا همون اسکیجول و جنس لوله که کربن هست ... ...

نمونه سوالات انباردار رشته حسابداری فنی حرفه ای | کاردانش  با جواب

نمونه سوالات انباردار رشته حسابداری فنی حرفه ای | کاردانش با جواب

این مجموعه مناسب برای هنرجویان هنرستان های فنی و کاردانش و همچنین هنرجویان سازمان  فنی و حرفه ای و سایر آموزشگاه ها جهت آمادگی آزمون می باشد  مجموعه شامل 4 فایل PDF با بیش از 120 سوال به همراه جواب می باشد قسمتی از محتوای فایل جهت بررسی شما پیش از خرید در زیر نمایش داده ... ...

کسب درآمد اینترنتی 300000 تومان در خانه در کمتر از 30 دقیقه

کسب درآمد اینترنتی 300000 تومان در خانه در کمتر از 30 دقیقه

  این محصول آپدیت شد تاریخ 1400/03/16  اضافه شدن ویدیوی جدید بسم الله الرحمن الرحیم کسب درآمد اینترنتی سلام در دنیای اینترنت خیلی از آدم ها هستند که دوست دارند کسب درآمد کنند و به خیلی چیزها و ایده ها فکر میکنند . همه ما دوست داریم در کمترین زمان بهترین درآمد را داشته ... ...

دانلود رایگان کتاب صوتی معروف و کمیاب شیوه لاکپشت ها

کتاب صوتی معروف و کمیابِ شیوه لاکپشت ها (روشهای اسرار آمیزی که افراد عادی را به معامله گرانی افسانه آیی تبدیل میکند .)تألیف : کورتیس ام .فیثترجمه : زینب آذریان‌؛ رضا دلیریاناین اثر که نام اصلی آن way of the turtle است کتابی فوق العاده در زمینه معامله گری است که با خواندن آن اطلاعات ...

نمونه سوالات اکسل همراه با جواب pdf

نمونه سوالات اکسل همراه با جواب pdf

نمونه سوالات اکسل با جواب pdf دارای 164 سوال ویرایش و آپدیت شده میباشد . سوالات گلچین شده از بهترین و پر تکرارترین سوالات صفحه گسترده اکسل در آزمونهای استخدامی و فنی و حرفه ای است . آکادمی آی تی ویزیت را هر شش ماه یک بار آپدیت و بروز آوری میکند . ویژگیهای pdf نمونه سوالات ... ...

بدون عنوان

نمونه سوالات دوربین مداربسته فنی و حرفه ای ترجمه کتاب متون روانشناسی لیندا لیل خلاصه کتاب الگوهای یادگیری ابزارهایی برای تدریس ترجمه و حل المسائل زبان تخصصی برق منوچهر حقانی خلاصه روانشناسی صنعتی و سازمانی ساعتچی ...

دریافت فایل : بدون عنوان
آموزش پیروکینزی(کنترل آتش)

آموزش پیروکینزی(کنترل آتش)

کامل ترین کتاب آموزش پیرو کینزی که تا به الان وجود داشته است را اکنون می توانید از سایت کتابروید (کتابخانه قدرت های نهفته)دانلود کنید. مطمئن باشید با خواندن این کتاب شما پیرو کینزی را به صورت پیشرفته یاد خواهید گرفت و دیگر نیازی به جستجو در سایت ها یا خواندن مقالات نخواهید ... ...

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

http://thefiles.4kia.ir

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "لیزرشو-لوگو پروژکتور" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما